Sunday, January 2, 2011

19.12.1910 mY bESDAY

19th December 2010
HAHAHAHHA....back dated story....

Mood sgt baik for this week coz besday sy telah tiba....dari awal lagi sy da kaco2 mr.tomey ape dia nak kasi sempena hadiah besday sy kali ni........hehehehe......tp bila sy tanye pun dia xckp ape2 pun.....

tp agenda mkn2 tu biasala..kitorg xpayah tunggu besday pun mkn je keje kot..hahahah...every weekend tu jalan2 cr mkn tu da jd agenda wajib pongggg.....tu yang berat sy naik lepas kawin...mcm hampeh je kan...tp at least ade jgk hasil 10kg xttra sbg bukti we all suka2 suki jalan cr mkn....wakakakka...bila la nak cut the KG kan....alamak..lari topik plak...

time tu we all jalan2 la...hehehhe..seronotnye sy dpt hadiah cincin dr mr.tomey.......hehehhehe....
apalagi senyum lebar jela....sy yg pilih dia yg bayar....of course mengikut bajet dia....hahahhahaha....

pastu aktiviti jalan2 cr mkn pun bermula la....gedebab jadi kitorg berdua ni....TOLONG!!

                                                               
                                                          My Ring- TQ Mr.Tomey

                                                  Ooooohh.terharu sgt ..TQ Ayang

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wahhhhhhhhh apasal ek kakak ipar tak dapat walu sipi2.. bagilah diomond sikit ke..makan sikit ke..hehe

KAIN / BLOUSE / KEBAYA said...

hehehehe...syoknye..da lame kan sejak kawin xdpt lg cincin da....hehehhehe.....

shopping ape td?