Thursday, April 26, 2012

HWD 7745 mmg mongok+ Muntah..eerrkkkk

 hmmm..
aku still kat office lg ni..
now time sudah kul 7pm ...tp aku xbalik lg coz tunggu my hubby dtg collect i kat opis....adehh...camne la nak mengharungi ni.....smlm aku naik cap g opis dia.....mcm mongok (sbnrnye nak gune ayat lg kasar tp pikir krg effect plak karg kat aku nni) mongok !!mongok!! kalo xtau  bwk teksi ,ko jgn keje drebar teksi...
aku bayo bukan nak jalan2 area masjid india,jalan tar, area maju junction,kawasan umah damansara okey...
aku da kate aku nak g phileo damansara berenti tepi eastin hotel .....awal2 ko ckp okey...tanye nak lalu jalan mane....mongok!!!!!!!!jalan smlm xjem buat aku sampai opis hubby kul 7.30... tu belum sampai umah lg...mongok!!plate HWD 7745....aku kan ikutkan hati nak maki2 ko tp sbb aku pikir panjang okehhh...
ko lg boley tanye nak ikut jalan mane...walhal da lepas tempat tu...ko igt aku xtau ke...mongok!!!!!
mmg tahap keje drebar teksi okeh..menyusahkan aku...aku ni nak balik cepat...
haaaa..kan aku da membebel...
sampai laki aku pun hangin mcm XXXXXXXX......sesuaila tahap ko keje jd driver teksi k...


asgtagfirulahalazimmmmmmmmm.....
mmg ar aku tau time2 mcm ni aku kena sabar bebanyak...tp kalo mcm ni sume org mmg nak pelempang je ko tau ta plate HWD 7745!!!

okla..
aku ni baru abis muntah2...tgh alah ni...tgh xde selera..tp kalo nampak makanan nak makan je...tp pastu aku muntahkan balik ,kalo xmuntah aku pening sepanjang masa....
hmmm.....kdg2 ade negative thinking....mcm berperang ngan diri sendiri....teruk jugak la alahan ni...xkira pagi,ptg,mlm......muntah n loya je.....

pagi2 aku xleh gosok gigi...gosok gigi je muntah...
kalo makan pedas,lauk cili api, sume yg aku suke...lemak2...sume aku leh msk..tp pastu confirm aku muntahkan balik.....so mmg aku kena pantang dulu la sume makanan pedas,berlemak,lemak cili api ...
aku da insaf....
semalam makan mee hailam okey plak..try makanan berkicap maybe okey kot...xde muntah balik...
hmmmmmm....argggghhhh...sabarlah hati....sabarlah hati.....

sabarlah untuk melepaskan trimester pertama ni...
lagi 4 minggu ......moga selamat semuanye..itu je....kdg2 je negative thinking rase nak mengalah...tp bile pikir inilah saat yg ditunggu2.........semoga masa berlalu cepatttttttt!!!

1 comment:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

jgn mengalah.itu yg angah harung masa amana n arief