Wednesday, April 4, 2012

Caunting days for USS 2012


hello readers.

now aku nak checklist all preparations before g USS Singapore.
2 weeks last aku da booking berjaya vacation.(this mummy nye ,kami adik beradik share2 gune utk g holidays...sgt mahal bayaran dia.....tp mommy da abis bayo....tgl byr fees tahunan je....)

hmmm..aku igt da settle booking hotel..
tetiba bilik tu full..

So,

Ticket Flight - RM 320

Hotel- sbb sampai sane dlm tengahari ,so,da decide....g sane baru aku g booking...(tp aku da survey online area hotel mane yg patut kitorg stay)

Ticket entri untk Universal Studios - RM 180x 2= RM 360
(da booking soh member tlg ,now tgh tunggu nak dpt, sng beli siap2 so xdela kena beratur bagai sampai tghari for the ticket......n ticket ni pun very limited/day....tkt da abis..)

Line for hp
owh.yg ni nak kena settlekan cpt nokk

nak kena beli
1.standing camera utk amik pic kami.sbeum ni da ade...tp da hilangkan time sy g genting. bersama family.hehehe.so,xpela since i yg  hilngkan i nak ganti lor sbb tu mr.hubby yg beli.


hopefully everything okey..
lgpun nak relaks2 n bersantai je...so,xde nak rushing sgt...
kalo bab travel ni ...aku la yg selalu settlekan....
selalunye mcm ni.

mr.tomey : eeeehhhhh...awk da booking ke ticket uss.

mrs.tomey(aku le tu) : hmmmmm...belummm

mr.tomey : bile nak booking

mrs.tomey : bak sini ler dwet.

mr.tomey : nah, make sure booking tau.jgn buat main2.

mrs.tomey : igt aku budak2 kecik kot nak main2 (dlm hati je la aku jwb) muahahaha..krg byk2 jwb dia cancel melepas aku....

mr.tomey : malas nak layanz aku kot zasss  terus dia  g mandi...

(aku dok itut montot dia kuar msk bilik..dia mmg rimas kot dia balik keje je aku dok ikut je mane2 dia g dlm rumah tu.........nak tanye psl hotel plak...nanti dulu la....kena satu2...muahahahaha.....esokla i tanye psl hotel)

hohohoho....dia sedapla...dok pesan je...booking ni..booking tu...
xtau bini da mcm part time jd travel agent....
complaint nanti siap la mamat ni aku bahan dia......GGGRRRRRRRRRR...



No comments: