Monday, May 16, 2011

BILER BORING??

 BORING OR BOSAN= REBONDING

hmmmmm....sy pun xtau la nak describe ape yg sy rase now....ade rase bosan...ade rase sunyi...ade rase xtau hidup ni mcm mane kan....so, hr ni bosan gua da mula da naik tahap gaban da....
so hr ni sy pun mula la cr tempat nak buat rebonding....adeehhh..menyesal betul potong rambut ni....lepas rebonding pun pendek...tahap bahu je....menyesal....first time la ni rambut gua sejak keje dulu xpernah la pendek..mesti potong layer panjang.....terase ayu gitu dan terase diri confident gitu....

skrg ni adehhh...rambut selembut sutera pun tp pendek paras bahu buat mak rase nak menangis guling2 menyesal potong rambut.....cina tu pun aku kate layer laaa......mcm xbiase plak.....bukan layer paras bahu....krg aku saman amik karpal sigh kalah ko amoiii.....hakuu nak rambut hakku balik....adoiii.....

tp xpe aku harap.....dekat raye ni panjang balik la rambut hakku ni.....pleaseee la rambut ....panjang la cepat.....hahhahahaha.......boley merayu kat  rambut......startla  mak nak jd sengal...hahhahaha.....

No comments: